10.9 C
Pals
Dijous, 22 gener 2026

Adrià Pujol: “A Barcelona hi pots viure en cubà, txetxè, argentí, …”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Adrià Pujol: "A Barcelona hi pots viure en cubà, txetxè, argentí, ..."
Loading
/

L’escriptor Adrià Pujol ha explicat al Supermatí de Ràdio Capital que els barcelonins han evolucionat i al seu nou llibre busca retratar els nous barcelonins. Ha explicat una anècdota que mostra la barreja de cultures que suposa la ciutat.

Però creu que moltes de les cultures viuen aïllades i, fins i tot, en guetos.

Ha explicat que ell es visualitza al llibre com part del grup de joves que es va llicenciar a Barcelona, que se’ls va prometre que hi tindrien èxit, i ara ja s’hi han arrelat.

L’Avenç ha publicat el nou llibre de l’antropòleg i escriptor begurenc Adrià Pujol. Es titula “Els barcelonins” i ja va sortir per entregues amb la mateixa revista L’Avenç l’any passat.

En els últims anys ha publicat Alteracions, Picadura de Barcelona i La carpeta és blava.

Escolta l’entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -

Anunciades les nominacions dels BRIT Awards 2026 amb Olivia Dean i Lola Young al capdavant

Els BRIT Awards 2026 ja han fet públiques les seves nominacions. Olivia Dean i Lola Young lideren la cursa d’enguany amb cinc candidatures cadascuna, convertint-se en les grans favorites d’aquesta edició. La llista de nominats inclou un total de 92 nominacions repartides en 16 categories. Entre els artistes més destacats també hi ha Sam Fender

Altres notícies