12.2 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Afectacions al trànsit a dos carrers de Sant Feliu de Guíxols

Entre dilluns i dijous es tallaran els carrers Dos de Maig i Miquel Surís per asfaltar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols asfaltarà els carrers Dos de Maig i Miquel Surís la setmana vinent, de dilluns dia 17 fins a dijous, 20. Doncs, les obres afectaran el trànsit en aquestes vies i les properes a la zona de l’Asil Surís.

S’ha optat per canviar de sentit un tram del carrer Castell d’Aro. En concret, entre el carrer Lugo i els carrers Doctor Presas i el de Miquel Surís. A més, des de la regidoria d’urbanisme també han informat que només als carrers adjacents als de les obres només hi podran accedir els veïns i les veïnes.

Aquesta és una de les accions incloses en el pla urbanístic del municipi. De fet, el consistori ja fa temps que va començar a fer millores en l’asfaltat o, inclús, a millorar voreres de la vila, per renovar els carrers i facilitar la mobilitat a Sant Feliu.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies