9.5 C
Pals
Dimecres, 24 desembre 2025
- Publicitat -

Agenda 2-3-2017

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dues presentacions d’un documental i d’un llibre a Palafrugell

Avui es fan dos actes a Palafrugell. Per una banda, es presenta el llibre Alegra’m la vida de Guillem Terribas a les 7 del vespre a la biblioteca municipal. El llibre serà presentat pel president del Cine Club Garbí, Àlex Cebollero. I per l’altra banda, el Centre Municipal d’Educació presenta el documental Escola en Trànsit a 2/4 de 8 del vespre. El treball està elaborat al camp de refugiats de Cherso, a Grècia, i està complementat per un conte.

Primers actes pel Dia Internacional de la Dona

A Torroella, aquest divendres inauguren l’exposició Dones de ciència a la Capella de Sant Antoni per posar el valor de les dones científiques. Mentre que a la Bisbal organitzen una xerrada sobre diversitat sexual i familiar a 2/4 de 9 del vespre al Mundial. Aquest diumenge al migdia el passeig Marimon Asprer de la Bisbal serà el lloc escollit per pintar un mural reivindicatiu per la diversitat sexual.

Obra de teatre amateur a Torroella de Montgrí

Aquest diumenge a les 6 de la tarda l’Associació de Teatre Medes-Montgrí ens porta l’obra Bluf, de Mar Vilà-Duch, al Cine Petit de Torroella. Es tracta d’una producció del Cercle de Catòlics de Banyoles i Comarca sota la direcció de Jordi Angelats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies