10.9 C
Pals
Diumenge, 18 gener 2026

Ajornada al 2021 la Capital de la Sardana per Sant Feliu de Guíxols a causa del coronavirus

Ja s’havia cancel·lat la seva proclamació prevista pel 21 de març

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Agrupació Amics de la Sardana d’acord amb l’Ajuntament i la Confederació Sardanista de Catalunya han acordat ajornar al 2021 la Capital de la Sardana per Sant Feliu de Guíxols davant de la incertesa creada per la situació de crisi sanitària i les mesures de confinament.

La decisió també s’ha presa d’acord amb les altres poblacions afectades i per tant Balaguer serà Capital de la Sardana el 2022 i Sant Cugat el 2023.

De fet, la seva proclamació com a Capital de la Sardana, prevista per al 21 de març, havia hagut d’anul·lar-se malgrat que la ciutat ja tenia elaborat el seu programa d’enguany. Les previsions eren acostar la sardana a les escoles en activitats escolars i extraescolars com també organitzar diverses exposicions, entre altres sobre el compositor Juli Garreta.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els pescadors catalans faran vaga el 19 de gener contra les noves mesures administratives europees

Els pescadors protesten per les noves mesures europees, que consideren desconnectades de la realitat. Denuncien que la normativa obliga a comunicar les captures abans de sortir a la mar i alerten que la flota s’ha reduït a la meitat.

Altres notícies