Aliona Bolsova, eliminada a la fase prèvia del Masters de Roma

Jornada negativa també per a les catalanes Bassols i Masarova, que també van quedar fora del torneig

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La de Palafrugell no va poder superar la búlgara Viktoriya Tomova, i d’aquesta manera queda fora del Masters 1000 que es celebra a Roma.

Dues catalanes més que també disputaven aquesta ronda de qualificació, la blanenca Marina Bassols i la barcelonina Rebeka Masarova, van perdre igualment ahir els seus respectius partits.

Quedant totes tres fora del quadre gran del torneig, és Paula Badosa la única representant catalana a les pistes italianes.

El seu debut es produirà aquesta mateixa tarda, davant de l’alemanya Friedsam que també prové de la prèvia.

Si la begurenca passa de ronda, es creuaria amb una rival molt potent: la tunisiana Ons Jabeur.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Les comarques gironines acullen la Trailwalker solidària en el seu quinzè aniversari

Les comarques gironines tornaran a ser escenari de la Trailwalker solidària. La prova es farà els dies 18 i 19 d’abril. Milers de persones caminaran per millorar l’accés a l’aigua potable. La Diputació de Girona hi participarà activament. L’esdeveniment manté quatre recorreguts i compta amb l’atleta Elena Congost com a ambaixadora.

Altres notícies