27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

‘All I Want for Christmas Is You’ de Mariah Carey ja ha entrat al top 50 de Spotify

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Encara falta més d’un mes pel dia de Nadal però Mariah Carey ja ha començat la seva carrera fins al número 1 de les llistes d’èxits.

A principis de novembre va publicar una versió especial del seu disc “Merry Christmas” on s’inclou el seu gran hit “All I Want For Christmas Is You” i avui el seu èxit ja s’ha colat entre les 50 cançons més escoltades a tot el món a través de Spotify. La cançó ocupa ara mateix el lloc 45 i de ben segur anirà escalant posicions a mesura que s’acostin les festes.

La Carey té el repte d’arribar al número 1 als Estats Units, on encara no ho ha fet i també al Regne Unit. Veurem si aquest serà l’any.

L’entrada ‘All I Want for Christmas Is You’ de Mariah Carey ja ha entrat al top 50 de Spotify ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies