28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Avís per calor a les hores centrals del dia

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts tindrem el cel amb força bandes de núvols sobretot a primeres hores del matí, després s’aniran dissipant encara que a la tarda tornaran a aparèixer.

Temperatures al centre del dia més altes que ahir amb fins a 33ºc de màxima i 18ºc de mínima, en aquest sentit el Servei Meteorològic de Catalunya ha activat a les hores centrals del dia, un avís per calor.

Demà dimecres cap a la tarda arriben xàfecs i tempestes que poden caure a qualsevol punt.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies