7.6 C
Pals
Dissabte, 21 febrer 2026

Bad Bunny publica divendres el disc “Nadie sabe lo que va a pasar mañana”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres arriba “Nadie sabe lo que va a pasar mañana” el nou disc de Bad Bunny, format per 22 cançons i del qual ja en coneixem els senzills ‘Un preview’ i ‘Where she goes’.

Feia setmanes que s’apuntava a la possibilitat que arribés aquest disc, el músic ho evitava durant les entrevistes, suposem perquè volia que fos una sorpresa.

Ara per ara encara no es coneixen les col·laboracions que trobarem al disc, però de ben segur el llançament serà un gran èxit, com va passar amb l’anterior “Un verano sin tí”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @badbunnypr

L’entrada Bad Bunny publica divendres el disc “Nadie sabe lo que va a pasar mañana” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo

Sota el nom de Ven’nus, Valèria N. Saurí presentarà en directe el seu nou àlbum, “Mai vista trista”, el pròxim 6 de març a la Sala 2 d’ Apolo, en el marc de Primavera Tours.  Aquest segon disc de la cantant de Sabadell es construeix a través de catorze cançons que dibuixen una identitat viva

Altres notícies