Bad Bunny situa el seu nou disc “Un verano sin ti” entre el top 30 a Spotify Global

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Bad Bunny va publicar aquest divendres el seu nou disc “Un verano sin ti“, format per 23 noves cançons, que en molt poques hores ja s’han situat entre les més reproduïdes a tot el món.

De fet les 23 cançons del disc es troben ara mateix al top 26 de la llista de Spotify Global i tan sols resisteixen en aquestes posicions Harry Styles amb ‘As it was’ (número 2), Jack Harlow ‘First class’ (número 13) i Taylor Swift que debuta al lloc 25 amb ‘This love’.

De moment la cançó més escoltada és precisament la que obre el disc ‘Moscow Mule’, seguida per ‘Después de la playa’ (número 3) i ‘Me porto bonito’ (número 4).

A l’estat espanyol, les 23 cançons del disc figuren entre les primeres 23 posicions, amb el mateix ordre de popularitat que a nivell global.

A la resta del món, el disc triomfa a la resta de països de parla hispana, així com als Estats Units, que també té molta població hispanoparlant. En d’altres països com Alemanya, França o el Regne Unit ni tan sols apareix cap cançó del disc entre les 40 cançons més escoltades a través de Spotify.

L’entrada Bad Bunny situa el seu nou disc “Un verano sin ti” entre el top 30 a Spotify Global ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Altres notícies