22 C
Pals
Diumenge, 7 setembre 2025
- Publicitat -

Aquesta és la cala del Baix Empordà que apareix als pots de Nutella

La intenció d'aquesta campanya és potenciar el turisme local i mostrar a través dels pots de Nutella 15 ubicacions de diverses poblacions espanyoles

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nutella escull la Cala Sa Tuna de Begur per crear un pot d’edició limitada dins la campanya ‘Lo bueno lo tenemos en casa‘. La intenció d’aquesta campanya és potenciar el turisme local i mostrar a través dels pots de Nutella 15 ubicacions de diverses poblacions espanyoles. Segons, avançava el Diari de Girona, aquests dissenys estaran disponibles als punts de venda habituals.

En el cas del Baix Empordà, la companyia italiana ha escollit la Cala Sa Tuna de Begur, per ser una de les platges més admirades de la costa catalana. En aquesta línia d’edició limitada hi podem trobar altres paisatges com Sóller (a Mallorca), la Playa de Los Cocedores (a Múrcia), Mérida (a Extremadura), l’Aqüeducte de Segòvia (a Segòvia), la porta d’Alcalà (a Madrid) o San Juan de Gaztelugatxe (al País Basc).

Els usuaris es mostren entusiasmats a les xarxes socials amb la creació d’aquesta nova edició limitada de Nutella inspirada en Begur.

https://twitter.com/jordbass/status/1640716045987221514?s=20

- Publicitat -
- Publicitat -
00:08:16

Mariana y La maquinaria: “A la Fira d’Indians estrenem el nostre disc abans que a Cuba”

L’orquestra cubana Mariana i la Maquinària ha debutat a la Fira d’Indians de Begur amb un concert ple de ritme, fusió i complicitat amb el públic. Han presentat el seu nou disc “Avilonia” per primer cop fora de Cuba.

Altres notícies