Santa Cristina tanca la cala del Senyor Ramon pel risc de despreniments

La mesura s’ha pres com a precaució, després de detectar un increment del risc d’esllavissades

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cala del Senyor Ramon no es podrà visitar aquest estiu. L’Ajuntament ha decidit tancar-la per un risc alt de despreniments i caiguda de roques. L’objectiu és protegir la seguretat de veïns i visitants.

L’accés queda totalment prohibit, tant per terra com per mar. No es podrà arribar a la cala ni des de Rosamar ni des de la carretera de Tossa. Tampoc no s’hi podrà accedir amb embarcacions.

La mesura s’ha pres com a precaució, després de detectar un increment del risc d’esllavissades. El consistori insisteix que cal extremar la responsabilitat individual i evitar qualsevol accés a la zona, per garantir la pròpia seguretat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Museu del Suro celebrarà el Dia Internacional dels Museus amb activitats, portes obertes i música en directe

Les activitats inclouran projeccions audiovisuals, tallers familiars, exposicions, una jornada de portes obertes i un concert audiovisual coincidint amb la Nit dels Museus.

Altres notícies