25.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Canvis al Parc de Sant Julià de Lòria a Calonge

Es canviaran els jocs infantils actuals i també l'equipament esportiu

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Canvis al Parc de Sant Julià de Lòria a Calonge
Loading
/

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha tret a licitació una renovació de l’equipament de jocs infantils i esportius que hi ha actualment al Parc de Sant Julià de Lòria, ubicat a la urbanització Mas Barceló. El contracte tindrà una durada de tres mesos i es farà una inversió propera als 190.000 euros.

Aquesta era una demanda reivindicada dels veïns i veïnes del municipi, i l’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, ha afirmat que “cal tenir un parc al centre del poble que es doti d’unes instal·lacions més dignes i donar-li més potencialitat a l’espai”. Així ho explicava el batlle a Ràdio Capital:

Bell-lloch diu que, amb aquesta renovació, es buscarà aconseguir que “més quantitat de gent pugui gaudir d’aquest parc que en l’actualitat”.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies