Cesk Freixas publica el seu nou disc “Memòria”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts Cesk Freixas presenta “Memòria”, el disc més representatiu de la seva trajectòria musical, on hi evoca tota la maduresa poètica i l’essència d’un so més càlid i proper, situant-lo com un dels principals artistes de la cançó d’autor del nostre país. Celebra 17 anys damunt dels escenaris, i ho fa amb els arranjaments acurats i detallistes de Victor Nin, l’espectacular guitarrista que l’acompanya des dels seus inicis.

Els arranjaments i la direcció artística són obra del gran Victor Nin, que ha fet una feina espectacular per transportar al disc l’essència del format de duet, fent que tota la fusta dels instruments dibuixi una textura omnipresent en totes les peces. La producció musical ha anat a càrrec de Pau Romero, enginyer de so a BeatGarden Studio.

El disc inclou 10 cançons com ‘Quan no abrigui aquest món’ o una col·laboració amb els Zoo i Joana Gomila.



L’entrada Cesk Freixas publica el seu nou disc “Memòria” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Cambra de Comerç de Palamós organitza una jornada sobre el futur de la banca amb la intel·ligència artificial com a eix central

La Cambra de Comerç de Palamós organitzarà una jornada sobre els canvis que la intel·ligència artificial està introduint en el sector financer. La trobada tindrà lloc el 8 d’octubre de 2026 al Park Hotel San Jorge de Calonge i Sant Antoni. El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, oferirà una ponència sobre la relació entre bancs i clients.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies