Comença el ball de baixes al Corredor Mató Palafrugell

Els porters Xevi Puigbí i Jordi Pinsach, i el fins ara capità Borja Ramon, abandonen la disciplina del conjunt blanc-i-negre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El conjunt palafrugellenc es troba immers en la lògica remodelació de la plantilla per a la temporada vinent, en què haurà de jugar a l’OK Lliga Plata i lluitar per tornar a la màxima categoria de l’hoquei estatal.

Fa pocs dies ja vam conèixer les primeres passes d’aquesta reestructuració, amb l’anunci de les sortides del tècnic Xevi Garcia Balda i del jugador Sergi Canet.

Aquesta setmana s’han fet públiques tres sortides més, a l’espera de conèixer quins reforços arribaran a Palafrugell per configurar un nou equip que aspiri a retornar a l’OK Lliga.

Els porters Xevi Puigbí i Jordi Pinsach, i el fins ara capità Borja Ramon, abandonen la disciplina del conjunt blanc-i-negre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets.

Altres notícies