18.4 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Dues-centes persones es concentren a l’Estartit contra el parc Tramuntana

La plataforma Stop al macroparc eòlic marí de la Costa Brava Nord va organitzar l’acte

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir a la tarda, es van concentrar a l’Estartit dues-centes persones per rebutjar el parc eòlic marí Tramuntana, tal com ha avançat el Diari de Girona. Els assistents van demanar promoure des del territori un model de transició energètica de proximitat. L’acte va ser organitzat per la Plataforma Stop al macroparc eòlic marí de la Costa Brava Nord. 

La concentració va comptar amb la participació d’altres entitats com SOS Costa Brava, IAEDEN-Salvem l’Empordà i els sectors afectats. També, s’hi van concentrar representants, entre d’altres, el vicepresident primer del Consell Comarcal del Baix Empordà, Xavier Dilmé, la diputada del provincial, Montse Mindan, l’alcalde de Torroella, Jordi Colomí, i el president del Parc Natural del Montgrí, Marc Casadellà.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies