12.2 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

El concurs per reformar el passeig de Les Pites a Palamós ja en marxa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El concurs per reformar el passeig de Les Pites a Palamós ja en marxa
Loading
/

El concurs públic per tal de reformar el passeig de les Pites al municipi de Palamós, s’ha convocat aquest dilluns. El projecte preveu canviar el paviment de l’espai i ha sortit a concurs per 126.000 €.

El termini per presentar projectes acaba la setmana que ve i des de l’Ajuntament preveuen fer l’adjudicació de les obres abans del 2018. La intenció és tenir-ho tot llest per la temporada alta, o inclús per Setmana Santa, com explicava Jordi Pallí, regidor d’Urbanisme i Obres de l’Ajuntament de Palamós.

L’obra es construirà en una sola fase i servirà per canviar els panells del passeig. Aquells panells s’han fet malbé amb el pas del temps i ara rellisquen, posant en perill la seguretat dels vianants. També s’enderrocaran els murs de separació i s’arreglarà l’arbrat del passeig, com explica el regidor.

Aquest projecte però no ha estat exempt de polèmica. L’Ajuntament volia començar el concurs el passat Abril però no va tenir èxit. Des del consistori van veure com els partits polítics del PSC i Junts per Palamós i Sant Joan frenaven la proposta del projecte. La intenció era consultar als ciutadans sobre el projecte.

Però pel regidor Jordi Pallí hi havia diferents punts de vista i propostes que s’havien d’estudiar.

El projecte inicial estava dividit en dues fases, la primera tenia un preu d’uns 59.000 € i la segona de 55.000 €. Ara però, el cost serà de 126.000 €, uns 12.000 € més del que s’havia explicat a l’Abril. El regidor explica l’increment de preu per les petites modificacions que s’han fet al projecte.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies