25 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

Cosiran solidàriament 4.000 mascaretes per fer front al coronavirus a Sant Feliu de Guíxols

Una iniciativa solidària d'una veïna de Sant Feliu de Guíxols facilitarà que 4.000 mascaretes per fer front al coronavirus al municipi a diferents destins, una iniciativa que l'ajuntament s'hi ha sumat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Cosiran solidàriament 4.000 mascaretes per fer front al coronavirus a Sant Feliu de Guíxols
Loading
/

Una iniciativa solidària a Sant Feliu de Guíxols, impulsada per la responsable de l’empresa “Tu Atrezzo”, Conchi Morales, la qual es dedica normalment a confeccionar i cosir mallots de patinatge i gimnàstica, ajudarà a la falta de mascaretes per fer front al coronavirus detectades darrerement.

Morales, com ha explicat a Ràdio Sant Feliu, va anar fins a una empresa de teixits a Rubí. Allà va rebre el material bàsic i els patrons per fer les mascaretes, i a través d’una crida a les xarxes socials està trobant un important grup de persones de Sant Feliu de Guíxols per cosir. Conchi Morales a l’emissora municipal.

Amb aquesta primera iniciativa, podrà fer 2.000 mascaretes, que ja tenen un destí. De fet, ha explicat que ara mateix tenen més mans que material. I moltes trucades que agraeixen molt però que és impossible d’atendre totes.

D’altra banda, l’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas, ha volgut ajudar amb l’encàrrec de la compra de fins a 2.000 materials per noves mascaretes. Els interessats rebran el material amb un tutorial per poder confeccionar les mascaretes. Morales veu que la seva actuació està tenint ressò en altres poblacions, i anima a fer-ho per ajudar davant la mancança. On, des de l’Hospital de Palamós, ja han fet una crida a la solidaritat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies