Aquest diumenge escolta “El crim del casal de Palafrugell” a Ràdio Capital

El 13 de novembre de 2008 la Montse Sánchez va morir apunyalada quan anava a buscar el seu cotxe a l'aparcament del Casal, a Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 13 de novembre de 2008 la Montse Sánchez, veïna de Pals que treballava a Palafrugell, va morir apunyalada quan anava a buscar el seu cotxe a l’aparcament del Casal, a Palafrugell. Després de 14 anys dels fets, el cas encara no està resolt. Des de Ràdio Capital volem recordar els fets i mostrar tota la informació que s’ha recollit fins ara.

Ho hem fet amb un reportatge sonor, que es podrà escoltar sencer aquest diumenge a les 20 h a radiocapital.cat. Per fer el reportatge hem recollit el testimoni de Josep Maria Martín, marit de la víctima i d’altres persones relacionades amb el cas. A través d’aquestes visions rememorarem un dels crims que va marcar la població de Palafrugell durant els mesos següents.

“El crim del casal de Palafrugell”, aquest diumenge a les 20 h a radiocapital.cat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà no pot replantar el seu xiprer emblemàtic després de les fortes ventades

El xiprer no s’ha pogut replantar pel mal estat de les arrels, debilitades pels episodis meteorològics recents i la sequera. La seva caiguda suposa la pèrdua d’un element destacat del paisatge local.

Altres notícies