19.8 C
Pals
Dissabte, 25 octubre 2025
- Publicitat -

Cuita de rajoles al Mas Frigola de Sant Climent de Peralta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les peces de ceràmica ja estan preparades per coure al forn de rajoler del Mas Frigola de Sant Climent de Peralta. Aquests elements s’han preparat en motiu de la tradicional cuita que se celebrarà aquest cap de setmana.

La tradició, que va començar fa 17 anys, serveix per recuperar l’ofici de rajoler a Forallac i també un forn de cuita de rajols al municipi de les Gavarres.

Durant l’últim cap de setmana d’agost i el primer de setembre es van fer les peces en uns tallers participatius. Aquestes peces s’han enfornat durant el passat cap de setmana i serà aquest divendres quan començaran a coure la ceràmica durant 3 dies.

Però no podrem veure el resultat fins el dia 5 de novembre, quan el forn ja estigui fred, que es desenfornaran les peces ja cuites.

A aquestes activitats, també s’hi suma l’exposició “De rajoles, rajolers i rajoleries”, que ha preparat el Terracotta Museu de la Bisbal d’Empordà. Només caldrà anar a la rajoleria del Mas Frigola durant la cuita d’aquest cap de setmana. Diumenge també es podrà participar en un taller de fotografia.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra anuncia un segon concert a Razzmatazz després d’exhaurir les entrades en hores

Sopa de Cabra celebra el seu 40è aniversari amb una gran acollida per part del públic. Després d’exhaurir en poques hores la prevenda del primer concert a la sala Razzmatazz de Barcelona, el grup ha anunciat una nova data: dissabte 16 de maig. Des d’aquest moment i fins dilluns a les 10.00 h del matí

Altres notícies