Cel força tapat, descens de la temperatura i pluja

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ja ha arribat el canvi de temps que anunciàvem i això es tradueix en un cel que avui estarà força o molt ennuvolat i pluja, que ja pot fer acte de presència des d’aquest matí, essent més extensa entre migdia i tarda. 

En general les precipitacions acumularan quantitats poc abundants però localment es pot produir algun ruixat que vagi acompanyat de tempesta. 

I si bé ahir la temperatura va superar els 28 ºC, avui el descens tèrmic serà notable pel que fa a la temperatura màxima que com a molt assolirà els 20 ºC o 21 ºC. 

Demà millora el temps amb més Sol, matí fresc o fred a l’interior i recuperació del termòmetre al llarg del dia. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Recòndit arrenca la seva sisena edició amb Suu i amplia l’experiència amb activitats per descobrir el territori

El Recòndit dona el tret de sortida aquest diumenge 22 de març a les 12 h amb una nova edició que consolida el seu model únic de festival de proximitat. L’encarregada d’inaugurar el cicle serà Suu, una de les veus més destacades del pop català actual, amb un concert en format íntim de guitarra i

Altres notícies