14.2 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Detingudes quatre persones a Palafrugell per robar una cadena d’or a una persona d’edat avançada a Sant Feliu de Guíxols

El robatori va passar en un pàrquing d'un supermercat de Sant Feliu de Guíxols, després els lladres es van desplaçar en cotxe fins a Llafranc on els Mossos en van detenir els quatre ocupants del vehicle

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 7 de desembre, a Palafrugell, quatre persones, dos homes i dues dones, d’entre 23 i 25 anys com a presumptes autors d’un delicte de furt. Els fets van passar el mateix dia 7 de desembre, cap a un quart d’onze del matí, al pàrquing d’un supermercat de Sant Feliu de Guíxols.

Una dona jove va abordar un home d’edat avançada, que es dirigia a buscar el seu vehicle, i va començar a abraçar-lo sense cap justificació. Tot seguit, va aparèixer la dona de l’ancià i, entre tots dos, es van poder desempallegar de la noia, que va fugir corrents.

Poc després, la parella es va adonar que la noia li havia robat una cadena d’or a l’avi. Gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents dels Mossos d’Esquadra van saber que l’autora havia fugit en un vehicle juntament amb tres persones més.

Cap a les dues de la tarda, una patrulla de paisà del Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de la Bisbal va localitzar aquest vehicle a la zona de Palafrugell. Finalment, el van aconseguir aturar a Llafranc i van detenir els quatre ocupants com a presumptes autors d’un delicte de furt.

Els detinguts, que tenien nombrosos antecedents, van quedar citats al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies