Detingut per vendre cocaïna a la seva peixateria de la Bisbal

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Els Mossos d’Esquadra han detingut un peixater per vendre cocaïna al seu comerç de la Bisbal d’Empordà. La detenció s’ha produït arran d’una investigació per la mort d’un home per sobredosi. El 31 de març es va localitzar un cadàver en un pis de la Bisbal i es va iniciar la investigació després de constatar que havia consumit droga. Les indagacions van portar els policies fins al venedor de la droga, un home de 30 anys que regentava una peixateria al municipi, on suposadament es va comprar la droga que va consumir el mort.

El 7 de juny els agents van registrar l’establiment i van trobar 2,8 grams de cocaïna i 1.030 euros en efectiu, i van detenir el responsable. L’arrestat, que té antecedents, va passar a disposició del jutjat de guàrdia de la Bisbal la setmana passada i va quedar en llibertat amb càrrecs per un delicte contra la salut pública.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
clinica milena

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros a dinamitzar l’economia gironina

La Diputació de Girona destinarà prop de 840.000 euros durant el 2027 a subvencions per impulsar l’economia de les comarques gironines. Els ajuts cobriran projectes de promoció econòmica, dinamització comercial, comerç de proximitat i tecnologia. Les convocatòries s’adreçaran a ens locals, associacions de mercats i entitats sense afany de lucre de la demarcació a partir de principis de l’any vinent.
- Publicitat -

Altres notícies