Detinguts a la Jonquera amb cocaïna i marihuana al cotxe

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dos detinguts a la Jonquera per dur 1,6 quilos de cocaïna i 1,6 de marihuana amagats en un cotxe. La detenció es va produir quan agents de la Guàrdia Civil realitzaven un control fiscal a la zona i van aturar un vehicle amb matrícula espanyola ocupat per dues persones.

El van inspeccionar i van comprovar que en els seients del darrere del vehicle havien estat retocats i en un forat van trobar-hi diversos paquets embassats  al buit i van extreure un total d’1,6 quilos de cocaïna i 1,6 quilos de marihuana. Els dos detinguts van donar positiu en la prova del narcotest. Els agents van instruir diligències, que juntament la droga intervinguda i els detinguts, van ser posades a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Figueres.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix el Festival Camins a Manresa amb Joan Dausà, Sopa de Cabra o Sergio Dalma com a caps de cartell

El nou Festival Camins ja és una realitat. Manresa acollirà aquest estiu la primera edició d’aquest esdeveniment musical, que se celebrarà del 10 al 18 de juliol amb una programació que reuneix noms destacats com Rosario, Sergio Dalma, Joan Dausà, Luz Casal, Sopa de Cabra i God Save The Queen. Amb un concepte de festival

Altres notícies