22.1 C
Pals
Divendres, 5 setembre 2025
- Publicitat -

Dimarts majoritàriament assolellat pendents del descens tèrmic dels dies vinents

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb temperatures una mica més altes que ahir, avui dimarts la jornada es presentarà amb predomini de l’ambient assolellat. Un ambient, que tot i ser favorable per temperatures càlides, aquestes quedaran fresques i amb previsió, que ja demà dimecres i encara més dijous, una massa d’aire del nord ens torni a posar en mode hivern.

Avui doncs, al Baix Empordà, sol i fresca. I aire de tramuntana que mantindrà sensació poc càlida. I per temperatures ens mourem amb una forquilla d’entre els 5-6ºC a primera hora fins als 16ºC màxims a migdia.

Ens plantem a l’última setmana de l’hivern astronòmic amb un final de setmana que ja entrats a la primavera, portarà components hivernals en tota regla : fred i ruixats, amb una cota de neu que podria arribar a zones bastant baixes de la geografia baix empordanesa.

De moment, la meteorologia de la jornada d’aquest dimarts mantindrà en segon pla el que pugui passar a l’atmosfera avui mateix tot prioritzant el que pugui acabar fent els últims dies de la setmana.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies