“Divide Tour” d’Ed Sheeran ja és la gira més taquillera de la història

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Semblava impossible que algú pogués superar les astronòmiques xifres que els U2 van aconseguir amb “U2 360 Tour“, però aquí estava el britànic Ed Sheeran per reafirmar-se com un dels artistes amb més èxit del moment. La seva gira “Divide” va començar el 16 de març de 2017 i encara segueix activa arribant als 736,7 milions de dòlars i superant els 735,4 que havien assolit els irlandesos.

El concert que Sheeran va fer a Dinamarca el passat 2 d’agost va ser el que va fer decantar la balança al seu favor i aconseguint amb això ser el número 1 de recaptació en tota la història de la música. I la gira ni tan sols ha acabat, ho farà el 26 d’agost al seu país.

En tercera posició de les gires amb més recaptació trobem “Not in a Lifetime Tour” de Guns N’Roses amb 563 milions, seguits pels Rolling Stones amb “Bigger Bang amb 558 i “A Head full of Dreams” de Coldplay amb 523 milions.

 

L’entrada “Divide Tour” d’Ed Sheeran ja és la gira més taquillera de la història ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Duván porta l’escultura monumental al Parc dels Estanys amb ‘La veu de la pedra’

L’artista Duván López exposa deu escultures de gran format al Parc dels Estanys del 21 de març de 2026 al febrer de 2027. La mostra, dins el cicle ART 2026, s’inaugura amb visita guiada i convida a reflexionar sobre la relació entre art, natura i percepció.

Altres notícies