18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Dolors Bassa: “El 155 va arriscar el benestar de la ciutadania. És imperdonable”

Bassa ha dit que el 155 "només va servir per aturar polítiques socials i econòmiques"

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Dolors Bassa: "El 155 va arriscar el benestar de la ciutadania. És imperdonable"
Loading
/

L’exconsellera Dolors Bassa assegura que l’aplicació de l’article 155 de la Constitució a Catalunya va posar “en perill el benestar de la ciutadania”. I afegeix: “És imperdonable”. La torroellenca ho ha dit en una comissió d’investigació al Parlament de Catalunya, on també han intervingut la resta d’exconsellers que són presos polítics.

Bassa ha dit que el 155 “només va servir per aturar polítiques socials i econòmiques” però que no hauria aconseguit el seu “objectiu real”, que segons Bassa era “escapçar” el sobiranisme.

I ha retret l’acció dels partits que van donar suport al 155.

Bassa també ha apuntat cap a on hauria d’anar l’independentisme al futur.
Ha reivindicat l’esperit del 3 d’octubre del 2017, quan es va fer una aturada de país per protestar contra les càrregues policials durant el referèndum.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies