17.6 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

Dolors Bassa: “Les meves causes sempre han estat en relació a la llibertat, incloent la dicidència”

Es fan públiques les declaracions de l'exconsellera al Tribunal Suprem durant el passat mes d'abril

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

S’han publicat nous àudios del sumari de l’1 d’Octubre on s’escolten declaracions de la consellera destituïda de Treball, Afers Socials i Família Dolors Bassa del 18 d’abril al Tribunal Suprem, un mes després del seu processament per rebel·lió i tornada a la presó.

En els enregistraments publicats per El Nacional, l’exconsellera respon només a les preguntes del seu advocat, Mariano Bergés, i defensa el “dret a la llibertat ideològica, llibertat d’expressió i llibertat política incloent la dissidència”. Nega haver promogut mai la violència i reitera que “totes les declaracions han estat pacífiques”. 

Bassa explica que “el referèndum es va convocar com a resultat d’un mandat popular democràtic”. Al segon enregistrament, l’exconsellera es dirigeix directament al jutge Pablo Llarena per demanar la seva llibertat.

https://www.youtube.com/watch?v=7DGgECDo13I

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies