11.7 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

“10 dones Il·lustres, 10 il·lustradores” és el projecte per commemorar el Dia Internacional de les Dones de Castell-Platja d’Aro

La presentació pública de la iniciativa serà el proper dissabte 29 de febrer (11 h) a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la presència de les artistes del projecte

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Comissió d’Igualtat de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró commemora enguany la jornada del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, amb un projecte innovador, creatiu i cultural: 10 dones Il·lustres, 10 il·lustradores, perquè justament les protagonistes són 10 il·lustradores catalanes professionals que han retratat, seguint el seu propi estil, a 10 dones referents per les seves aportacions en coneixements, reivindicacions o lluites socials.

Hi participen Marta Bellvehí, Bruna Valls, Cristina Culubret, Anna Grimal, Roser Matas, Judit Algueró (XuxuLanstrum), Nirvana Jiménez, Marisa Martínez, Joana Santamans i Olga Capdevila. La presentació pública de la iniciativa serà el proper dissabte 29 de febrer (11 h) a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la presència de les artistes en un acte divulgatiu sobre el conjunt del projecte i la vida de seves protagonistes, dinamitzat per la periodista i escriptora Bàrbara Julbe.

El projecte inclou un lloc web específic del projecte, una exposició de les obres en gran format de manera conjunta a les sales d’art de la Masia Bas de Platja d’Aro tots els caps de setmana de març (10-13 h i 17-20 h), però també una exposició itinerant amb una de les reproduccions a 10 espais municipals (Biblioteca, CAP de Platja d’Aro, Ajuntament, Palau d’Esports i Congressos, Casa Lila de Platja d’Aro, Benestar Social, Centre Cívic Vicenç Bou, Oficina d’Atenció Ciutadana de Castell d’Aro; Oficina de Turisme i Àrea de Joventut), mupis i banderoles de carrer amb els retrats, i l’edició d’un miler de packs especial amb les 10 il·lustracions en format de postal. Consulta totes les activitats programades en relació al Dia Internacional de la Dona a Castell- Platja d’Aro i S’agaró aquí.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies