Dos ferits per un xoc entre un camió i un cotxe a Corçà

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un xoc entre un camió i un cotxe ha deixat dos ferits lleus a la C-66, al municipi de Corçà. Els fets van passar aquest dilluns cap a les 5 de la tarda, en direcció a la Bisbal. Arran del xoc, es va veure implicat un tercer camió en el sinistre, segons informa el Servei Català de Trànsit. Els dos ferits, de caràcter lleu, van ser atesos pel Sistema d’Emergències Mèdiques. Malgrat implicar tres vehicles, l’accident no va causar retencions importants a la carretera.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ultramort s’estrena al Festival Itinera amb Marta Blu i Andreu Domènech

Ultramort participarà per primera vegada al Festival Itinera aquest diumenge 5 de juliol. El municipi acollirà el concert de Marta Blu i Andreu Domènech. L’acte també presentarà els deu projectes guanyadors de Talent Musical dels Micropobles. La iniciativa impulsa artistes rurals i amplia les oportunitats culturals fora de les grans ciutats de tot Catalunya.

Altres notícies