19.4 C
Pals
Diumenge, 4 maig 2025
- Publicitat -

Drake publica un disc de rareses amb una col·laboració de Beyoncé

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El canadenc Drake ha tingut uns mesos relativament tranquils, on l’hem pogut escoltar en diferents col·laboracions, ja sigui amb Quavo o Bad Bunny o més recentment ‘Money in the grave’ amb Rick Ross.

I de cop i per sorpresa de tots ha anunciat a través d’Instagram la publicació de “Care Package” un disc de rareses amb 17 cançons, algunes de les quals ja havien vist la llum però que mai havien format part de cap treball.

Hi trobem des de col·laboracions ambn J. Cole, Rick Ross o Beyoncé, que és protagonista per partida doble, primer per cantar a ‘Can I‘, una peça que havia de formar part de “Views from de The 6”, però que després de filtrar-se la demo va ser descartada. L’altre cançó es diu ‘Girls love Beyoncé‘ i el raper canta amb James Faunleroy la tornada del clàssic de les Destiny’s Child ‘Say my name’.

Curiosament la cançó on canta Beyoncé, la diva de moment no apareix acreditada, com sí que passa amb la resta de col·laboracions del disc.

L’entrada Drake publica un disc de rareses amb una col·laboració de Beyoncé ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Festival Flors i Violes de Palafrugell tanca la 16a edició amb 50.000 assistents

El festival Flors i Violes ha tancat aquest diumenge una edició rècord amb prop de 50.000 assistents. Durant cinc...

Altres notícies