6.5 C
Pals
Divendres, 2 gener 2026
- Publicitat -

Ed Sheeran s’alia amb Pokémon i estrena ‘Celestial’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La marca japonesa Nintendo presenta una nova entrega de Pokémon “Celestial”, on el britànic Ed Sheeran hi col·labora amb la cançó de títol homònim.

Amb aquesta estrena la companyia segueix apostant per artistes que han crescut amb els videojocs, com va passar fa uns mesos amb Katy Perry i el seu ‘Electric‘, o Post Malone i ‘Only Wanna Be With You.

Sheeran explica a les seves xarxes que va començar a col·leccionar cromos de Pokémon quan tenia 7 anys, posteriorment va mirar els dibuixos que feien a la televisió i més endavant amb el seu germà compartien una Game Boy on jugaven de forma obsessiva.

L’entrada Ed Sheeran s’alia amb Pokémon i estrena ‘Celestial’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els principals reptes i previsions del 2026 al Baix Empordà

El Baix Empordà afronta aquest 2026 amb la incertesa pròpia de cada inici d'any, però també amb algunes certeses...

Altres notícies