El 30 de juny finalitza la primera fase de les obres del passeig Rius i Calvet

Es començarà a pavimentar les diferents placetes que s'han generat en aquestes obres

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El 30 de juny finalitza la primera fase de les obres del passeig Rius i Calvet
Loading
/

El primer tram de les obres de reforma que s’estan fent al passeig Rius i Calvet finalitzaran el proper 30 de juny. La reforma presenta novetats també, perquè la rebaixa que va fer l’empresa que va rebre la licitació permet que, finalment, s’urbanitzin tres places i es canviarà la pavimentació del vial, que inicialment havia de ser asfalt i finalment es farà amb el mateix enrajolat del passeig i les places.

El regidor d’Urbanisme i Territori, Josep Saballs, ha donat més detalls de les operacions a Ràdio Capital:

Abans que acabin les obres el 30 de juny, ja es col·locarà el paviment a les diferents placetes que s’han generat. Quan hagi acabat l’estiu, es reprendran les tasques i es durà a terme la pavimentació del tronc central, per on han de passar els vehicles.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Generalitat reforça el bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica reforçarà l’1 de juliol la línia de bus exprés entre Girona, Torroella de Montgrí i l’Estartit. El servei afegirà sortides al matí i freqüències horàries durant bona part del dia. L’Ajuntament celebra la millora, però reclama millors connexions amb Flaçà i l’Hospital de Palamós.

Altres notícies