El bateria de Sigur Rós deixa el grup després de ser acusat d’abús sexual

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sigur Rós, la banda islandesa de post-rock, ja no és un trio. Amb la recent baixa del bateria Orri Páll Dýrason el grup s’ha convertit en un duo després que aquest fos acusat d’abús sexual.

L’acusació va esclatar fa unes setmanes quan Meagan Boyd, una dissenyadora, va publicar a Instagram el seu cas. Així va comunicar que Dýrason va penetrar-la sense el seu consentiment en una trobada a Los Angeles el 2013. Boyd afirma que el cas “Kavanaugh” és el que va motivar-la a exposar el seu asumpte al públic.

El bateria ha decidit deixar el grup perquè la denuncia no influeixi a la banda ni al treball que han fet durants aquests anys. Segons diu, farà tot el que pugui per sortir d’aquest malson i donarà suport a qualsevol víctima de violència sexual.

Cal remarcar que Sigur Rós estaven treballant en un nou projecte d’estudi; ara, però, els dos integrants hauran de canviar el rumb després d’aquest ensurt.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Canet Rock 2026 esgota les 25.000 entrades quatre mesos abans del festival

El Canet Rock torna a demostrar la força del festival i la fidelitat del seu públic. A quatre mesos de la seva celebració, l’organització ja ha anunciat que s’han exhaurit les 25.000 entrades disponibles per a l’edició de 2026, confirmant l’enorme expectació que genera cada any la cita musical. El pròxim 4 de juliol, el

Altres notícies