20.4 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

El Bisbal Bàsquet aspira a consolidar la quarta plaça

El Sol Gironès juga a la pista de l'Alfindén (que és setè)

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els bisbalencs no volen deixar escapar el quart lloc assolit en la darrera jornada, gràcies a la imponent victòria contra el Calvià.

Ara mateix, Bisbal Bàsquet i Girona B empaten en la classificació amb 11 triomfs i 7 derrotes, però els baixempordanesos tenen millor percentatge de punts.

El Girona B jugarà a casa contra el Llucmajor, i el Sol Gironès ho farà a la pista de l’Alfindén (que és setè).

Els homes de Carles Rofes doncs, intentaran assegurar la victòria en un duel que es disputarà dissabte a les 8 del vespre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies