El Festival de Cap Roig exhaureix les entrades de la majoria dels concerts

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’organització del Festival de Cap Roig, Clipper’s Live amb la col·laboració de la Fundació Bancària «la Caixa», anuncia que s’han esgotat de forma anticipada les entrades per als concerts de Manolo Garcia (15 de juliol), Texas (20 juliol), Sting & Shaggy (21 jul), Antonio Orozco (27 juliol), Damien Rice (29 jul), Rosario (2 agost), James Blunt (5 agost), Morat (6 agost), Sergio Dalma (8 agost), Els Catarres (9 agost), Joan Baez (15 agost), Roger Hodgson (18 agost) i Pablo López (19 agost).

Quedant tres setmanes per a la inauguració del Festival de Cap Roig, cal destacar que queden les últimes entrades per als concerts de Bryan Ferry (14 jul), Luz Casal (28 jul), Joan Dausà (3 agost) i Andrea Bocelli (22 agost) .

L’organització també pot confirmar la venda ja de més de 43.000 entrades sumant les vendes dels diferents espectacles.

- Publicitat -
- Publicitat -

Foto Torroella celebra 25 anys amb una mostra commemorativa i arriba a les 300 exposicions

Foto Torroella celebra 25 anys d’activitat expositiva amb un llibret i una mostra a la capella de Sant Antoni. L’exposició reuneix obres de les darreres 60 mostres i es pot visitar del 19 de juny al 13 de juliol. L’entitat ja ha organitzat 300 exposicions i reclama més espais per a la fotografia.

Altres notícies