18.4 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

El Girona, sorprenentment eliminat a la Copa

Els homes de Míchel Sánchez van caure al camp del Cacereño per 2 gols a 1

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els homes de Míchel Sánchez van caure al camp del Cacereño per 2 gols a 1, i d’aquesta manera queden fora de la Copa a la segona ronda.

L’empenta de l’equip local, sabent que l’eliminatòria era a partit únic, va superar l’espessor d’un Girona potser amb excés de relaxació.

El Cacereño, que juga tres categories per sota dels blanc-i-vermells (a la Segona Federació) es va avançar ben aviat. Als 17 minuts, David Grande establia l’1 a 0. És cert que l’argentí Taty Castellanos va poder empatar el matx a la primera part, però a la segona novament el Cacereño es posaria per davant amb un gol d’Iván Fernández.

I a partir del 2 a 1, tristament, no es va veure un Girona ambiciós sinó que va semblar que reculava per no encaixar més gols. De fet, si no arriba a ser per les grans intervencions del porter Juan Carlos, els extremenys haurien pogut ampliar el seu avantatge en el marcador.

Sorprèn que el Girona mostrés ahir una imatge com aquesta, després que l’equip venia d’una dinàmica positiva en els últims partits de Lliga abans de l’aturada, i també en els amistosos disputats durant aquests darrers dies.

El tècnic Míchel (que estava molt empipat amb la derrota però sobretot amb la manca d’actitud dels seus jugadors), destacava que quan no es juga amb la intensitat requerida, qualsevol equip pot guanyar-ne un altre de superior categoria.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies