19.8 C
Pals
Divendres, 5 setembre 2025
- Publicitat -

El govern flexibilitzarà el toc de queda la nit de Nadal, Cap d’any i Reis

El Govern retarda el toc de queda a la 1.30 de la matinada les nits de Nadal i de Cap d'Any, i a les 23.00 el 5 de gener

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

l Govern de la Generalitat ha preparat un pla específic per a les festes de Nadal que implica canvis en les normes i restriccions per la pandèmia de la covid-19.

Així, segons ha anunciat al ple del Parlament el vicepresident amb funcions de president, Pere Aragonès, l’executiu contempla relaxar el toc de queda en els dies més assenyalats, i que la nit de Nadal -24 de desembre- i la nit de Cap d’Any -31 de desembre- el confinament nocturn comenci a la 1.30 hores de la matinada.

De la mateixa manera, la nit de Reis -5 de gener- el toc de queda es retardarà a les 23.00 hores de la nit. La resta de dies es mantindrà a les 22.00 hores. Aragonès també ha avançat que el pla per al Nadal manté el límit de persones per a reunir-se en un mateix grup en 10, tal i com està previst a la reobertura que ja s’aplica.

El Govern no preveu establir canvis en les mesures de perimetratge, i si s’avança en les fases previstes al pla de reobertura, les festes de Nadal es passaran sense cap mena de restricció de mobilitat.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies