El mercat de Palafrugell renova la seva imatge

Han creat una cal·ligrafia pròpia, que serà la nova imatge corporativa del centre

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Mercat de Palafrugell va renovar ahir la seva imatge. S’ha creat una cal·ligrafia pròpia que esdevé la nova estratègia comunicativa del centre. El canvi de retolació va començar ahir a diverses parades, i es va dur a terme d’11 del matí a dues del migdia.

En aquesta mateixa jornada, va tenir lloc el Tasta el mercat, on les parades participants van elaborar tastets dels seus productes habituals, com calamars amb ceba, samfaina amb pollastre, embotits, fideuà o peix fregit.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa reben els VI Premis Josep Pallach pel seu compromís amb l’educació i la societat

Som Energia, Fundació Climent Guitart i bonÀrea Agrupa han rebut els VI Premis Josep Pallach Empreses per l’Educació i el Compromís Social. Els guardons reconeixen la tasca de tres entitats en la promoció de valors educatius i responsabilitat social. L’acte de lliurament s’ha fet al Museu del Suro de Palafrugell.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies