El PDeCAT estudia concórrer amb la marca de Crida Nacional al Baix Empordà

Després que el PDeCAT s'hagi integrat a la Crida Nacional, el president comarcal, Carles Salgas, no descarta l'opció

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El PDeCAT estudia concórrer amb la marca de Crida Nacional al Baix Empordà
Loading
/

Després d’aprovar a la primera Assemblea Nacional la seva integració a la Crida Nacional per la República impulsada per Carles Puigdemont, el Partit Demòcrata Europeu Català (PDeCAT) al Baix Empordà podria presentar-se a les eleccions municipals del 2019 sota la marca d’aquesta nova plataforma de l’expresident. Malgrat que el passat 26 de maig els postconvergents van anunciar que es presentarien com a Junts per Catalunya, la irrupció de la Crida Nacional obre un nou horitzó per encarar el panorama electoral, tal com ha explicat el president comarcal del PDeCAT, Carles Salgas, a Ràdio Capital:

S’obren processos de primàries per escollir caps de llista

Preguntat per les candidatures del Baix Empordà, Salgas ha anticipat que a alguns municipis del Baix Empordà han esperat a la celebració de l’Assemblea Nacional per, posteriorment, començar el procés d’elecció per escollir els nous caps de llista per a les eleccions municipals del 2019. L’alcalde de Mont-ras diu que treballarà «per a què el PDeCAT guanyi a totes les localitats baixempordaneses».

En concret, sobre Calonge i Sant Antoni, Salgas ha manifestat que «li agradaria molt» que Jordi Soler repetís com a alcaldable perquè «està fent una gran feina», però que respectarà qualsevol decisió que prengui.

Pel que fa a Palafrugell, Salgas considera que el perfil del candidat hauria de ser una persona «molt propera a la realitat del municipi» i que conegui «a fons les estructures de la vila», a més de ser una persona «que treballi amb la resta per fer un país lliure».

- Publicitat -
- Publicitat -

Les noves descobertes arqueològiques a Ullastret mostren una ocupació més extensa de la ciutat ibèrica

La descoberta a Ullastret s’ha fet durant unes obres de modernització dels sistemes de regadiu impulsades pel Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación a les comunitats de regants de la Presa de Colomers i del Rec del Molí de Pals.

Altres notícies