24.8 C
Pals
Dilluns, 23 juny 2025
- Publicitat -

El Primavera Club de Barcelona revela els artistes que assistiran a l’edició del 2018

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La web del Primavera Club de Barcelona d’aquest 2018 ha publicat la programació dels tres dies de concerts. L’esperat festival tindrà lloc del 26 al 28 d’octubre a la Sala Apolo, a La (2) d’Apolo i al Centre Cultural d’Albareda, tots tres ubicats a la ciutat comtal.

El primer dia es podran veure, entre d’altres, l’exmembre del grup irlandès JJ72 Hilary Woods, ALASKALASKA i la cantant britànica Tirzah.

El 27 assistiran diversos artistes internacionals, com la coneguda cantant noruega Okay Kaya, l’americana Kadhja Bonet i i el català Silent James.

El tercer i últim dia hi haurà menys músics però el públic podrà gaudir de l’actuació de la cantant de folk Jess Williamson i la jove artista britànica Ama Lou.

Les entrades ja es poden adquirir al web del Primavera Sound.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una nit històrica a l’ÍTACA: Oques Grasses omplen l’Estartit amb un concert davant 12.000 persones

El Festival ÍTACA va viure aquest dissabte una de les nits més memorables de la seva trajectòria. La platja Gran de l’Estartit es va convertir en un autèntic clam col·lectiu amb la presència de 12.000 persones, en la vetllada més multitudinària que ha acollit mai el certamen. L’aforament, ampliat davant l’enorme expectació generada per la

Altres notícies