12.9 C
Pals
Divendres, 19 desembre 2025
- Publicitat -

El temps 08-11-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui una jornada al matí amb alguns núvols, i a la tarda els núvols augmentaran i pot caure algun ruixat intermitent. El servei meteorològic de Catalunya manté l’avís per l’estat de la mar amb maregassa o el que seria el mateix amb onades de fins a 2 metres i mig. Temperatures entre els 15ºc i 3ºc

Els propers dies dijous una jornada més freda i amb alguns núvols i divendres un dia més assolellat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Veïns del Baix Ter exigeixen millores urgents a les carreteres locals

Denuncien les "greus deficiències" de seguretat, tot i els compromisos de la Generalitat fa una dècada. La plataforma vol incrementar la pressió social per aconseguir actuacions immediates.

Altres notícies