El temps 19-05-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ens ha creuat aquesta nit i matinada un front que ens ha deixat entre 5 i 10 litres per metre quadrat i del que encara en notem les conseqüències amb algun ruixat puntual i aquesta nuvolositat que avui costarà que marxi. Les temperatures avui seran més fredes, arribarem fins els 22º de màxima i de mínima ens quedarem als 10º.

El cap de setmana es presenta força bo, encara quedaran restes de nuvolositat però que no deixaran precipitació, la temperatura de nou tornarà a remuntar.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols dona el tret de sortida a una nova edició del Peix Blau Ganxó

Sant Feliu de Guíxols ha presentat aquest dissabte una nova edició de la campanya gastronòmica del Peix Blau Ganxó,...

Altres notícies