16.4 C
Pals
Dimecres, 15 octubre 2025
- Publicitat -

Dijous menys xafogós, sol i intervals de núvols

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dijous amb sol intercalat amb estones de cel parcialment cobert per intervals de núvols alts i mitjans que aniran circulant al llarg del dia.

El vent bufarà de component nord amb força entre feble i moderada, contribuint a baixar l’elevada humitat dels darrers dies amb una xafogor menys intensa. A la costa hi haurà maror amb onades que poden superar el metre d’altura.

A la tarda a l’interior del quadrant nord-est català creixerant tempestes, tot i que al Baix Empordà en quedarem al marge. Pel que fa a temperatura aquesta es mourà avui entre els 21 ºC de mínima i una màxima al voltant dels 31 ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

Brots i més brots

En  pocs dies he tingut ocasió de participar en dos esdeveniments de caràcter cultural al Baix Empordà. La setmana...

Altres notícies