18.1 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

Ambient xafogós i calorós amb núvols baixos al matí

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dilluns ha començat al Baix Empordà amb la presència de núvols baixos i algunes boires que són més denses en zones enclotades de l’interior i a trams de la costa. Amb el pas de les hores el temps assolellat s’acabarà imposant en una jornada calorosa i xafogosa. El termòmetre anirà dels 18-20 ºC de mínima fins als 33 ºC de màxima.

A partir de migdia i durant la tarda, el vent de garbí guanya intensitat amb cops de fins a 50 km/h, i a la costa l’estat del mar és tranquil al matí amb marejol i tendència a maror a la tarda amb onades superiors al mig metre.

Demà temps majoritàriament assolellat amb vent que canvia de direcció i passa a component nord, reduint la humitat i una mica la sensació de xafogor, però el termòmetre assolirà de 30 a 33 ºC de màxima a la comarca baix-empordanesa.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies