Calor més moderada i increment de la inestabilitat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La temperatura baixa aquest dimarts dos graus respecte ahir amb una forquilla de valors entre els 18 ºC de mínima i els 31 ºC de màxima.
El vent de component nord bufarà amb força entre feble i moderada durant el matí, encalmant-se a la tarda i provocant maror a la costa amb onades entre un metre i fins a metre i mig.

Demà estat de cel a estones parcialment cobert, una nuvolositat que per moments pot ser més abundant entre migdia i tarda amb la formació d’algunes tempestes cap a l’interior que de resquitllo poden arribar localment al Baix Empordà.
L’ambient serà menys calorós i al termòmetre li costarà arribar als 30 ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà reivindica el paper de les dones durant la Guerra Civil amb unes jornades

La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.
- Publicitat -

Altres notícies