21.1 C
Pals
Dimarts, 8 juliol 2025
- Publicitat -

Ambient de tardor i increment de la inestabilitat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dimecres amb estat del cel entre mig i força cobert, sobretot cap a la tarda i nit. L’ambient de tardor a part de la nuvolositat, pot deixar també algun ruixat acompanyat de tempesta aquesta tarda i durant la propera nit.

La temperatura arribarà fins als 22-24 ºC de màxima amb una mínima d’entre 13 i 15 ºC al Baix Empordà. Serà a partir d’aquesta nit i demà quan el temps serà més inestable, cel tapat i pluja que dijous pot ser general i localment anar acompanyada de xàfecs tempestuosos. En aquest sentit, el Baix Empordà es troba en avís de perill per intensitat de precipitació, segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, ja que tant  avui com especialment demà, la pluja pot acumular localment més de 20 mm en 30 minuts. Demà l’ambient serà fins i tot fred sobretot per la manca d’insolació sumada a la pluja.

Els darrers dies de setembre seran més freds de l’habitual respecte de la mitjana climàtica d’aquest període, tot i que amb l’arribada de l’octubre la temperatura es recuperarà i pujarà moderadament.

- Publicitat -
- Publicitat -

Setmana amb temperatura normalitzada

Quina alegria i quin plaer hem tingut amb la refrescada d'aquest primer cap de setmana del mes de juliol....

Altres notícies