25 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

Sol, intervals de núvols prims i calor a ratlla

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El mes de maig acabarà amb temps sense gaires novetats i calor continguda o moderada. Aquest dilluns amb un estat del cel que no serà serè del tot, tindrem sol a estones esmorteït per alguns núvols prims que aniran creuant el cel al llarg del dia. Pel que fa a la temperatura, el termòmetre es mourà els 14 ºC de mínima i els 25 ºC de màxima.

Demà més domini del sol i els dies vinents, entre l’1 i 4 de juny, tindrem un ascens de la temperatura marcat que ens durà calor de ple estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies