9.3 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

El treball “Joves al Punt” de l’Institut Ermessenda guanya el premi d’experiències educatives de la Fundació Josep Pallach

Durant l’acte, la filla de Josep Pallach, Antònia Palllach va fer entrega d’un manuscrit inèdit del seu pare, el qual va entregar a la Fundació amb l’objectiu que passi a formar part del fons de l’entitat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Centre Municipal d’Educació Núria Rivas Mascarós de Palafrugell va acollir l’acte de lliurament del VIII premis Josep Pallach d’Educació 2022-2023, atorgats pels Ajuntaments de Figueres, Begur i Palafrugell, amb la col·laboració de la Fundació Josep Pallach.

Així, el jurat de Figueres, va guardonar amb el premi sobre experiències educatives al projecte Joves al Punt, de l’Institut Ermessenda, de Meritxell Dilmé i Carlos Amaya, perquè és un excel·lent plantejament de com els centres educatius poden incidir en la seva comunitat educativa i en el seu entorn més proper.

D’altra banda, el jurat de Begur i el de Palafrugell van declarar els seus premis deserts i esperen que durant la propera edició la qualitat dels treballs presentats pugui ser més elevada i més quantitativa.

Durant l’acte, la filla de Josep Pallach, Antònia Palllach va fer entrega d’un manuscrit inèdit del seu pare, el qual va entregar a la Fundació amb l’objectiu que passi a formar part del fons de l’entitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies