19.3 C
Pals
Divendres, 20 juny 2025
- Publicitat -

El viatge de les paraules 2×04 – Jordània

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En aquest nou capítol del Viatge de les paraules comencem parlant de les novetats literàries encapçalades pel Premi Nobel de Literatura Jon Fosse que amb la seva escriptura ens trasllada als ambients freds de Noruega. Després anem fins a l’Índia i Mèxic per tornar a l’Alt Empordà, escenari de dues novel·les ambientades a casa nostra.

A la secció Mapa de… viatgem a Jordània per descobrir tot el que ens aporta aquesta destinació: cultura, història antiga i molta aventura! Sense oblidar la gastronomia, que la tastarem de la mà de xefs locals.

Per acabar, a la secció Sense destí fem un repàs d’alguns llibres que parlen sobre la mort per descobrir que el dol es pot afrontar de moltes maneres. Han sortit noms com Caitlin Doughty, Milena Busquets o William Kotzwinkle.

Comencem el programa!

- Publicitat -
- Publicitat -

El MMVV 2025 porta Maria Arnal, Jay-Jay Johanson, Sidonie i Mishima a Vic

El Mercat de Música Viva de Vic (MMVV) celebrarà la seva 37a edició del 17 al 21 de setembre amb una programació de 73 actuacions que combinen talent local, estatal i internacional. La nova direcció artística —formada per Joan Rial, Jordi Casadesús i Rubèn Pujol— aposta per consolidar el MMVV com una fira musical de

Altres notícies