Els Mossos detenen quatre homes i resolen sis robatoris a l’interior de vehicles a l’Empordà

La investigació es va iniciar després de diversos fets registrats a Fontanilles i va permetre relacionar els sospitosos amb altres robatoris a Sant Pere Pescador i Santa Cristina d'Aro. En una altra actuació, també s'ha detingut un home acusat de robar una cadena a una dona de més de vuitanta anys a la Bisbal.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han detingut quatre homes d’entre vint i trenta anys acusats de cometre sis robatoris a l’interior de vehicles en diferents municipis de l’Empordà.

La investigació es va iniciar després que els agents tinguessin coneixement de quatre robatoris registrats el 12 de juny en un aparcament d’un establiment de restauració de Fontanilles.

Després d’analitzar diversos indicis, els investigadors van identificar el vehicle amb què es desplaçarien els presumptes autors. L’endemà, una patrulla va localitzar el turisme a Serra de Daró amb quatre ocupants a l’interior.

Durant l’escorcoll del vehicle, els agents hi van trobar diverses eines presumptament utilitzades per forçar els cotxes, entre les quals una gúbia i una barra metàl·lica. També van recuperar material que havia estat denunciat com a sostret.

Els Mossos van detenir els quatre sospitosos i posteriorment els van relacionar amb dos robatoris més. Un s’havia produït en un càmping de Sant Pere Pescador i l’altre en un restaurant de Santa Cristina d’Aro.

Segons la investigació, els arrestats utilitzaven sempre el mateix sistema. Forçaven la porta dels vehicles amb eines metàl·liques i després accionaven el mecanisme interior per obrir-los.

Dos dels detinguts tenien antecedents per fets similars. Tots quatre van passar a disposició judicial al jutjat de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.

En una altra investigació, els Mossos també han detingut un home de vint-i-vuit anys acusat d’un robatori violent comès a la Bisbal.

Els fets van tenir lloc a principis de juny, quan una dona de més de vuitanta anys caminava pel carrer Raig. Segons la policia, l’home li va estirar amb força la cadena i la creu que portava al coll i va fugir.

La col·laboració ciutadana i les gestions policials van permetre identificar el sospitós, que també ha passat a disposició judicial.

- Publicitat -
- Publicitat -

El SSIBE incorpora 14 nous residents i acomiada 15 professionals que han completat la seva formació

L'acte, celebrat el 12 de juny, també ha servit per posar en valor els dinou anys de trajectòria docent de la institució, que ja ha format més de 140 professionals sanitaris a la comarca.

Altres notícies